• News

Festival cestovního ruchu v Pekingu chce přilákat čínské návštěvníky

Saúdský úřad pro cestovní ruch doufá, že prostřednictvím této akce umožní čínským hostům poznat jedinečné kulturní dědictví království.
Shrnutí článku:
  • Saúdská Arábie pořádá v čínském Pekingu festival cestovního ruchu s cílem přilákat do království čínské návštěvníky.
  • Festival umožňuje hostům poznat kousek saúdské kultury prostřednictvím jedinečných výstav, živých vystoupení a exkluzivních cestovních balíčků.
  • Tato událost podtrhuje širší cíl Vize 2030, kterým je diverzifikace saúdské ekonomiky od ropy prostřednictvím podpory odvětví, jako je cestovní ruch.

Saúdská Arábie má spustila v Pekingu festival cestovního ruchu, jehož cílem je přilákat více čínských návštěvníků a podpořit tak své cíle v oblasti cestovního ruchu v rámci Vize 2030. Festival, který se koná v parku Tiantan od 18. do 26. října, představuje bohaté kulturní dědictví a rozmanité zajímavosti Saúdské Arábie.

V roce 2023 Madína přivítal 14,1 milionu návštěvníků, což je pro město významný milník. Tento nárůst odráží úspěch úsilí Saúdské Arábie o zlepšení turistické infrastruktury a propagaci kulturních a historických památek.

O festivalu cestovního ruchu

Návštěvníci cestovatelského festivalu se mohou seznámit se saúdskou kulturou prostřednictvím interaktivních stánků, živých vystoupení a tradiční saúdské kávy a datlí. Například pavilon společnosti Diriyah “Visit Saudi ” nabízí jedinečné interaktivní zážitky, včetně možnosti obléknout si tradiční saúdské kroje. Kromě toho mohou návštěvníci sledovat také živá tkalcovská vystoupení.

Kromě toho festival nabízí exkluzivní cestovní balíčky, které návštěvníkům umožňují prozkoumat klíčové destinace, jako je Diriyah a Al-Baha. Tyto balíčky vyzdvihují krásy historické a přírodní krajiny Saúdské Arábie a nabízejí řadu zážitků.

Nabídky vhodné pro Čínu

Kromě festivalu cestovního ruchu zdůraznil Saúdský úřad pro cestovní ruch (STA) rostoucí počet čínských návštěvníků v království.

“Neustále vylepšujeme naši nabídku tak, aby byla “přátelská k Číně”, přičemž prioritou je bezpečnost, udržitelnost a poutavé kulturní zážitky,” poznamenal.

Aby STA ještě více přilákala čínské návštěvníky, zahájila také mini program WeChat, který poskytuje personalizovanou cestovní asistenci v mandarínštině. Kromě toho úřad také navázal spolupráci se společností UnionPay s cílem vytvořit bezproblémové platební řešení. UnionPay je síť elektronických plateb se sídlem v Číně. Saúdská Arábie navíc zavedla také program elektronických víz, který má čínským cestovatelům usnadnit návštěvu království.

Saúdská Arábie navíc navázala strategická partnerství s čínskými společnostmi s cílem posílit spolupráci v oblasti cestovního ruchu. Jedním z milníků bylo v červenci 2024 schválení Saúdské Arábie jako destinace pro čínské cestovatele.

Cílem těchto partnerství je poskytnout čínským cestovatelům bezproblémové a příjemné cestování, včetně řešení plateb na míru a podpory čínštiny.

Cíle Vize 2030

Festival cestovního ruchu je v souladu se Saúdskou vizí 2030, jejímž cílem je snížit závislost země na příjmech z ropy podporou cestovního ruchu a hospodářské diverzifikace. V souladu s tím hrají čínští turisté roli v cíli království přilákat do roku 2030 150 milionů návštěvníků.

Pro usnadnění cestování nabízí Saudia (Saudi Arabian Airlines) a několik čínských leteckých společností přímé lety mezi Čínou a Saúdskou Arábií.Toto lepší spojení usnadňuje čínským cestovatelům návštěvu Saúdské Arábie a poznávání jejích rozmanitých zajímavostí.

Celkově je festival cestovního ruchu v Pekingu významným krokem k dosažení cílů Saúdské Arábie v rámci Vize 2030.

Představením svého kulturního dědictví a nabídkou exkluzivních cestovních balíčků chce Saúdská Arábie přilákat více čínských návštěvníků a posílit svou pozici globální turistické destinace.

Foto: X/Saudi Tourism Authority