- News
Saúdská Arábie zahajuje turistickou kampaň “Tato země volá
Nová saúdskoarabská turistická kampaň představuje destinace a krajiny, které čekají na návštěvníky v království, "srdci Arábie".
Saúdská Arábie má spustila novou turistickou kampaň na přivítání návštěvníků.
Ve středu 28. srpna představila národní turistická značka království “Saudi, Welcome to Arabia” svou novou mezinárodní kampaň.
Země volá
Kampaň s názvem “Tato země volá” obsahuje přibližně dvouminutové video.
Konkrétně v něm vystupuje hlavní hrdinka, která objevuje novou zemi, Saúdskou Arábii, plnou úžasu.
V království spatří nedotčené a neprobádané památky, architektonické zázraky, které “odporují logice” a jsou “zamrzlé nad epickými dunami”.
Ve videu se objevují různé saúdské terény, od pouští a zasněžených krajin až po nedotčené vody.
Patří sem i místa Rudé mořeAl-Ula, Rijádu, Džiddy, Asíru a Diriyah.
Dále se v druhé části videa cestovatelka vydává na rušnou ulici plnou místních obyvatel.
Poté se upřeně podívá na tajemnou ženu, která jí nahlíží přes rameno a vstupuje do průchodu.
Nakonec ji protagonistka zvědavě následuje a při pohledu na majestátní stavbu se jí zatají dech.
“Byla jsem první, ale nebudu poslední,” říká ve videu.
“Tahle země mě volá.”
Srdce Arábie
Kampaň Saúdské Arábie “Tato země volá” se zaměřuje na publikum ve Spojeném království, Francii, Itálii, Německu a Spojených státech. Video ilustruje království jako “Srdce Arábie”. Za výrobou videa stojí francouzská kreativní agentura BETC (Babinet, Erra, Tong Cuong). Tato pařížská agentura je společností poskytující komplexní služby v oblasti strategických a kreativních služeb pro značky. Ministr cestovního ruchu a předseda představenstva Saúdského úřadu pro cestovní ruch Jeho Excelence Ahmed Al Khateeb poznamenal: “Jsme nadšeni, že můžeme pozvat svět, aby odhalil živoucí vývoj Saúdské Arábie.” Dále poznamenal: “Tato kampaň je oslavou jedinečné směsice časem prověřených tradic a špičkové modernosti naší země.” “Při práci na Saúdské vizi 2030 je naším cílem vyzdvihnout inovativního ducha Království, jeho kulturní bohatství a úchvatnou krajinu a získat pozici jedné z předních světových turistických destinací. Jsme nadšeni, že můžeme sdílet vizi, v níž naše historické poklady a současné úspěchy vytvářejí nezapomenutelné zážitky pro návštěvníky z celého světa.”
Pozvání Saúdské Arábie světu
Generální ředitel a člen představenstva Saúdského úřadu pro cestovní ruch Fahd Hamidaddin mezitím ocenil video “Tato země volá”.
“Tato země volá” je vizuálně ohromující pozvánkou do světa od Saúdské Arábie.” “Film byl vytvořen na základě poznatků získaných od návštěvníků země a je ódou na fascinující dualitu příběhové minulosti naší země a naší ambiciózní budoucnosti,” dodal.
“Odráží naši snahu o dokonalost – cyklus neustálého učení, který má své kořeny v datech, protože se neustále zdokonalujeme a rozvíjíme naši nabídku, abychom usnadnili naši trajektorii růstu jako destinace pro všechny. “Doufáme, že touto kampaní podnítíme zvědavost cestovatelů, kteří touží po vzrušení ze zcela nových zážitků – ať už jde o kulturu, dobrodružství, sport nebo zábavu.”
Kromě toho Hamidaddín zdůraznil také nárůst návštěvníků Saúdské Arábie z konkrétních zemí.
“Saúdská Arábie se těší hvězdnému růstu poptávky, který zaznamenává 73procentní průměrný roční nárůst turistů z Evropy a Spojených států, a my nadále spolupracujeme s místními i globálními partnery na rozšiřování a obohacování naší nabídky, aby 150 milionů turistů, které přivítáme do roku 2030, mohlo skutečně zažít pulzující Srdce Arábie,” řekl Hamidaddin. Kampaň “Tato země volá” podtrhuje širší cíl Saúdské Arábie přilákat do roku 2030 150 milionů návštěvníků ročně.
Navíc podporuje cíl diverzifikovat saúdskou ekonomiku od bohatství generovaného ropou. Foto: YouTube/Visit Saudi